turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır bu grafikerin insiyatifindedir ben çalışmalarımın başında beğenmezseniz ödeme yapmazsanız diyorum.
Ben de nereden çıkıyor bunlar diyorum. Tasarımcı dayıyı şimdi daha iyi anlıyorum.