Hocam bu piyasada açık konuşayım grafik tasarım okuyorlar sonra kendilerini ayağa düşürüyorlar tasarımcılar açık konuşayım tekrar kalite koruma diye bir şey yok

adam bakın ne diyor 50 TL veririm ama ötürürüm diyor

şimdi buna mutlaka burada tasarımcı düşecektir.

Ben dışarıdan işler alıyordum tek bannere 100 tl yapıyordum

burada daha konu açmadım

Buradan web tasarım yazılım ve grafiker arkadaşlara şunu diyeyim açık konuşayım tekrar

bu söz onlara gelsin bende dahil içinizde;

Kıyakcılığın sonu ayakçılıktır

ayakçı olmayın emekçi olun


ondan sonra iş veren adamlar ne diyor ya ben biliyorum zamanım yok yalan ne bilmesi bakıyor enayi çok piyasa da