Hocam bu piyasada açık konuşayım grafik tasarım okuyorlar sonra kendilerini ayağa düşürüyorlar tasarımcılar açık konuşayım tekrar kalite koruma diye bir şey yok
adam bakın ne diyor 50 TL veririm ama ötürürüm diyor
şimdi buna mutlaka burada tasarımcı düşecektir.
Ben dışarıdan işler alıyordum tek bannere 100 tl yapıyordum
burada daha konu açmadım
Buradan web tasarım yazılım ve grafiker arkadaşlara şunu diyeyim açık konuşayım tekrar
bu söz onlara gelsin bende dahil içinizde;
Kıyakcılığın sonu ayakçılıktır
ayakçı olmayın emekçi olun
ondan sonra iş veren adamlar ne diyor ya ben biliyorum zamanım yok yalan ne bilmesi bakıyor enayi çok piyasa da