• 11-08-2020, 12:23:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sokak ağzıyla ticaret yapılmaz.
  • 11-08-2020, 12:27:18
    #11
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu örnekteki çalışma 50tl değil, ikincisi burası köle arama platformu degil. Ne demek beğenmezsem ödeme yapmam? Emeğin hakkını vermek zorundasınız
    Merhaba sizden bu çalışma ne kadar eder diye fiyat bilgisi sormadım, burası köle arama platformu olsa taban fiyat altından teklif sunardım, taban fiyattan daha fazla ücret teklif verdim eğer bu çalışma için birebir örnek olmasa 50 TL değil, 100 TL verirdim. Bugüne kadar yaptığım hiç bir işten önce para almadım ve hoşuna gitmeyenden para istemedim ( 1 kere bile denk gelmedi beğenmeyen ) baştan parayı alıp sonra elektriği giden, klavyesi kola dökülen insanlar için ayıracak vaktim yok.
  • 11-08-2020, 12:29:24
    #12
    yurt dışı eğitimci bir arkadaş vardı bir kaç sefer dediki abi sizin işte ne var çok basit bizim iş öylemi çok zor ben isteyeyim senin yaptığını yaparım.
    kurdum bilgisayarına photoshop cs3 hemde türkçe, sonra şeye anlatır gibi anlattım ve yapamadı.
    sonra dedim senin işi göster ben yaparım ama...

    yaptığınız işi küçültmeyin 50tl ye ben yaparım demeyin.

    2. mesaj "köle yeri değil burası" çok doğru ama köleler hemen cevap yazmış.
  • 11-08-2020, 12:38:22
    #13
    Kategori Moderatörü
    Özelden iletişime geçiyorum
  • 11-08-2020, 12:46:41
    #14
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi bilen adam 50 tl yapmaz
    Eğer yapmaz işi ödeme yapmayacağımı belirttim zaten. Bu forumda maalesef bazı kesim kendisini uzman sanıyor ve her işe atlıyor. Ben 4 sene lisans, 2 sene yüksek lisans yaptım dil alanında bazen gelen belgelerni altından kalkamayacağımı düşündüğümde teşekkür edip kabul etmiyorum bu forumda bu olay yok.

    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de nereden çıkıyor bunlar diyorum. Tasarımcı dayıyı şimdi daha iyi anlıyorum.
    Daha önce belirtiğim gibi sunduğum fiyat taban fiyattan yanılmıyorsam 20 TL daha fazla, eğer sıkıntınız varsa siz kendi taban fiyatınızdan çalışın ya da forumda taban fiyatı yükseltin bizde gidip freelance sitelerinden birileri ile çalışalım. Aynı platforomdaki insanları yok sayalım!

    Axiacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj ve teklif vermeyin arkadaslar bu sekilde bir uslup olamaz,
    1. isin ederi bu degil
    2. Baskasinin calismasini kullanmak zaten olmamasi gereken birsey
    3. Manavdan karpuz almiyorsunuz
    Üslupda her hangi bir aşağılama veya küçük görme yok, başkasının çalışmasını kullanmıyorum oradan esinleniyorum, eğer sıkıntısı olan varsa teklif sunmaz ben de işi yaptırmam bu kadar basit.

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu piyasada açık konuşayım grafik tasarım okuyorlar sonra kendilerini ayağa düşürüyorlar tasarımcılar açık konuşayım tekrar kalite koruma diye bir şey yok

    adam bakın ne diyor 50 TL veririm ama ötürürüm diyor

    şimdi buna mutlaka burada tasarımcı düşecektir.

    Ben dışarıdan işler alıyordum tek bannere 100 tl yapıyordum

    burada daha konu açmadım

    Buradan web tasarım yazılım ve grafiker arkadaşlara şunu diyeyim açık konuşayım tekrar

    bu söz onlara gelsin bende dahil içinizde;

    Kıyakcılığın sonu ayakçılıktır

    ayakçı olmayın emekçi olun


    ondan sonra iş veren adamlar ne diyor ya ben biliyorum zamanım yok yalan ne bilmesi bakıyor enayi çok piyasa da
    Yaptığınız iş için 50 TL enayilik oluyorsa siz daha yükseğine iş yapın, yapan enayi değil, paraya ihtiyacı olan insandır.

    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokak ağzıyla ticaret yapılmaz.
    Merhaba tekrar okudum ve aşağılayıcı her hangi bir yazı yazmadığımı düşünüyorum.

    vatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışı eğitimci bir arkadaş vardı bir kaç sefer dediki abi sizin işte ne var çok basit bizim iş öylemi çok zor ben isteyeyim senin yaptığını yaparım.
    kurdum bilgisayarına photoshop cs3 hemde türkçe, sonra şeye anlatır gibi anlattım ve yapamadı.
    sonra dedim senin işi göster ben yaparım ama...

    yaptığınız işi küçültmeyin 50tl ye ben yaparım demeyin.

    2. mesaj "köle yeri değil burası" çok doğru ama köleler hemen cevap yazmış.
    Umarım tanımadığınız insana köle dediğiniz için ban yersiniz. Herkesin tuzu kuru değil, para kolay kazanılmıyor bu ekonomik krizde.
  • 11-08-2020, 12:51:58
    #15
    bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım tanımadığınız insana köle dediğiniz için ban yersiniz. Herkesin tuzu kuru değil, para kolay kazanılmıyor bu ekonomik krizde.
    yaşın kaç bilemem ama evet para kolay kazanılmıyor ama neden kolay kazanılmıyor biliyormusun ?
    hakkı 3 olan işi abi ben 1'e yaparım diyenler olduğu için.
    benim tuzum kuru değil.
    idda ediyorum 3 kuruş teklif eden insanlar KAZANMADAN İŞ yapılmaz diyerek 100 kuruştan aşşağı iş yapmazlar.

    köle kelimesini anlamış olman gerekirdi...
  • 11-08-2020, 13:00:47
    #16
    vatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşın kaç bilemem ama evet para kolay kazanılmıyor ama neden kolay kazanılmıyor biliyormusun ?
    hakkı 3 olan işi abi ben 1'e yaparım diyenler olduğu için.
    benim tuzum kuru değil.
    idda ediyorum 3 kuruş teklif eden insanlar KAZANMADAN İŞ yapılmaz diyerek 100 kuruştan aşşağı iş yapmazlar.

    köle kelimesini anlamış olman gerekirdi...
    Beyefendi 30 TL Taban fiyat konulmuş ben bu işin hakkının o kadar düşük olmayacağını düşündüm ve 50 TL dedim. Eğer sıkıntınız varsa coşgun beye veya grafik konusunun moderatörüne mesaj atın taban fiyatı yükseltsin siz nasıl uygun görüyorsanız ona göre belirlesin. Burası serbest piyasa isteyen otorite tarafından belirtilen fiyatın altında olmamak şartıyla istediği fiyata çalışır.
  • 11-08-2020, 13:16:14
    #17
    Evet isteyen işi alır isteyen almaz fakat siz kendi egonuz ile insanları resmen küçük düşürmek için elinizden geleni yapmışsınız.
    Parayı vermem ne demektir siz bir iş yaptırıyorsanız anlaştıysanız beğenmeseniz bile emeğinin karşılığını tasarımcıya vermek zorundasınızdır.
  • 11-08-2020, 13:20:14
    #18
    yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet isteyen işi alır isteyen almaz fakat siz kendi egonuz ile insanları resmen küçük düşürmek için elinizden geleni yapmışsınız.
    Parayı vermem ne demektir siz bir iş yaptırıyorsanız anlaştıysanız beğenmeseniz bile emeğinin karşılığını tasarımcıya vermek zorundasınızdır.
    Yok öyle bir dünya, beğenmedim işe neden para vereyim? siz beğenmediğiniz bir yemeği yeyip parasını ödüyor musunuz? sizin mantıkla beğendiğim işi bulana kadar 400- 500 TL harcayayım. Siz bana peşin ödeme yapın ben size bir iş yapayım beğenmezeniz paranıza çökeyim