yaşın kaç bilemem ama evet para kolay kazanılmıyor ama neden kolay kazanılmıyor biliyormusun ?
hakkı 3 olan işi abi ben 1'e yaparım diyenler olduğu için.
benim tuzum kuru değil.
idda ediyorum 3 kuruş teklif eden insanlar KAZANMADAN İŞ yapılmaz diyerek 100 kuruştan aşşağı iş yapmazlar.
köle kelimesini anlamış olman gerekirdi...
Beyefendi 30 TL Taban fiyat konulmuş ben bu işin hakkının o kadar düşük olmayacağını düşündüm ve 50 TL dedim. Eğer sıkıntınız varsa coşgun beye veya grafik konusunun moderatörüne mesaj atın taban fiyatı yükseltsin siz nasıl uygun görüyorsanız ona göre belirlesin. Burası serbest piyasa isteyen otorite tarafından belirtilen fiyatın altında olmamak şartıyla istediği fiyata çalışır.