• 13-02-2020, 23:50:40
    #1
    arkadaşlar merhaba bir logo ya da banner artık hangisi uygunsa cok bilmediğimden bir iş yaptırmak istiyorum cok fazla bütçem yok yani çok üst düzey bir şey de istemiyorum kendimde photoshop ve illustrator kullanabiliyorum ama bunun bir tık üstü bir çalışma olsun istiyorum bir yazı var yazımız şu ;

    Sükut-u Vaveyla

    yazı böyle hattat sanatı tarzında ya da kaligrafi tadında olursa cok sevinirim yapabilecekler mesaj atarsa bir bakalım

    lütfen bütçem cok yok olmazsada önemli değil max 30 tl gibi bir bütçeye bir çalışma cıkarsa sevinirim öğrenciyim
  • 13-02-2020, 23:54:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @BuzzyCreative;
  • 13-02-2020, 23:55:05
    #3
    30TL'ye logo tasarımı yapacak varsa hiç üşenmesin yollasın bana IBAN numarasını atayım ona. Öğrenciyim, durumum yok vs. diyenler yüzünden bu piyasa bugün bu kadar kötü. Her işin hakkı vardır. Bilişim piyasası da sizin gibi ölücüler yüzünden, bu ölücülere fırsat verip "sigara param çıkar" kafasıyla kabul edenler yüzünden bu halde. Öğrenciysen git okulunu oku ve etliye sütlüye karışma. Ayar oluyorum ayar...
  • 13-02-2020, 23:58:23
    #4
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30TL'ye logo tasarımı yapacak varsa hiç üşenmesin yollasın bana IBAN numarasını atayım ona. Öğrenciyim, durumum yok vs. diyenler yüzünden bu piyasa bugün bu kadar kötü. Her işin hakkı vardır. Bilişim piyasası da sizin gibi ölücüler yüzünden, bu ölücülere fırsat verip "sigara param çıkar" kafasıyla kabul edenler yüzünden bu halde. Öğrenciysen git okulunu oku ve etliye sütlüye karışma. Ayar oluyorum ayar...
    hayırdır dostum bir sorun mu var ? konunun tamamını okudun mu ? OLMAZ - YAPILMAZ - BU FİYATA BU İŞ ÇIKMAZ İSE PROBLEM YOK ! piyasayı bilmem etmem tutup Dünya'nın 8. harikasını istemedim bir text şeklinde bir şey istedim hattat tarzında bunun fontu varsa onunla yazıp düz bir arkaplana bile koyulması benim işimi görür. Burada ticaret yapmak için konu açıyoruz ticaretin küçüğü büyüğü olmaz ek olarak terbiyesizlik yapmanın alemi yok zoruna gidiyorsa cevap dahil vermeyeceksin konuya! bakıp geçeceksin ihtiyacı olan yapmak isteyen zaten yapar kimse ses cıkarmaz konu çürür gider. Bu kadar basit. boş laf yapmanın alemi yok
  • 14-02-2020, 00:03:08
    #5
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır dostum bir sorun mu var ? konunun tamamını okudun mu ? OLMAZ - YAPILMAZ - BU FİYATA BU İŞ ÇIKMAZ İSE PROBLEM YOK ! piyasayı bilmem etmem tutup Dünya'nın 8. harikasını istemedim bir text şeklinde bir şey istedim hattat tarzında bunun fontu varsa onunla yazıp düz bir arkaplana bile koyulması benim işimi görür. Burada ticaret yapmak için konu açıyoruz ticaretin küçüğü büyüğü olmaz ek olarak terbiyesizlik yapmanın alemi yok zoruna gidiyorsa cevap dahil vermeyeceksin konuya! bakıp geçeceksin ihtiyacı olan yapmak isteyen zaten yapar kimse ses cıkarmaz konu çürür gider. Bu kadar basit. boş laf yapmanın alemi yok
    Evet sıkıntım var. Bu tür söylemlerle gelen herkese ayar oluyorum. Her şeyin farkındasınız ama 3 maymunu oynuyorsunuz. Ticaretin küçüğü büyüğü olur. Ufak meblalarla bu işi yapan, bu işten evini geçindiren, çocuğua mama alan insanların kazancını öldüremezsiniz. Sizin gibiler yüzünden adam gibi fiyat vermeye korkar olduk. Böyle düşünen herkes görüp de cevap vermeden geçerse meydan size kalır ve ben bunu istemiyorum. Terbiyesizlik yapmadım. Haddimi de aşmadım. Burası bir forum ve forum ortamında yorum yapmak, düşünce paylaşmak serbesttir. Ben düşüncemi paylaştım. Buna da hakkım var.
  • 14-02-2020, 00:04:57
    #6
    @tahatr; ye verilmiştir. konu kilitlenebilir.
    Boş muhabbet yapıp konu baltalayacak insanlara ayıracak vaktim yok.
    İyi forumlar
  • 14-02-2020, 08:01:08
    #7
    @tahatr; kurallar gereği bu kategoride iş alımı yapmak istiyorsanız aktif bir tasarım konunuzun olması gerekiyor.
    Konunuzu açmadığınız sürece lütfen iş yaptırmak isteyen kullanıcılara teklif iletmeyiniz.

    @RazadorTR; iş verenlerde bu kurala dikkat edip konusu olmayan üyeye iş vermemelidir.

    Tekrarında ceza alırsınız lütfen daha dikkatli olun.

    R10.NET üzerinde tasarım ticareti yapmak isteyen grafikerlerin, referanslarının yer aldığı aktif bir satış konusunu iş alımı öncesinde ücretli tasarım işleri ve/veya alt kategorisinde açmış olmaları zorunludur.
    Aksinin tespiti durumunda ilgili üyeye uyarı, tekrarında uzaklaştırma cezası verilir.


    Sorularınız veya farklı bir konu için lütfen PM üzerinden iletişime geçiniz.

    İyi forumlar.