30TL'ye logo tasarımı yapacak varsa hiç üşenmesin yollasın bana IBAN numarasını atayım ona. Öğrenciyim, durumum yok vs. diyenler yüzünden bu piyasa bugün bu kadar kötü. Her işin hakkı vardır. Bilişim piyasası da sizin gibi ölücüler yüzünden, bu ölücülere fırsat verip "sigara param çıkar" kafasıyla kabul edenler yüzünden bu halde. Öğrenciysen git okulunu oku ve etliye sütlüye karışma. Ayar oluyorum ayar...