MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30TL'ye logo tasarımı yapacak varsa hiç üşenmesin yollasın bana IBAN numarasını atayım ona. Öğrenciyim, durumum yok vs. diyenler yüzünden bu piyasa bugün bu kadar kötü. Her işin hakkı vardır. Bilişim piyasası da sizin gibi ölücüler yüzünden, bu ölücülere fırsat verip "sigara param çıkar" kafasıyla kabul edenler yüzünden bu halde. Öğrenciysen git okulunu oku ve etliye sütlüye karışma. Ayar oluyorum ayar...
hayırdır dostum bir sorun mu var ? konunun tamamını okudun mu ? OLMAZ - YAPILMAZ - BU FİYATA BU İŞ ÇIKMAZ İSE PROBLEM YOK ! piyasayı bilmem etmem tutup Dünya'nın 8. harikasını istemedim bir text şeklinde bir şey istedim hattat tarzında bunun fontu varsa onunla yazıp düz bir arkaplana bile koyulması benim işimi görür. Burada ticaret yapmak için konu açıyoruz ticaretin küçüğü büyüğü olmaz ek olarak terbiyesizlik yapmanın alemi yok zoruna gidiyorsa cevap dahil vermeyeceksin konuya! bakıp geçeceksin ihtiyacı olan yapmak isteyen zaten yapar kimse ses cıkarmaz konu çürür gider. Bu kadar basit. boş laf yapmanın alemi yok