hayırdır dostum bir sorun mu var ? konunun tamamını okudun mu ? OLMAZ - YAPILMAZ - BU FİYATA BU İŞ ÇIKMAZ İSE PROBLEM YOK ! piyasayı bilmem etmem tutup Dünya'nın 8. harikasını istemedim bir text şeklinde bir şey istedim hattat tarzında bunun fontu varsa onunla yazıp düz bir arkaplana bile koyulması benim işimi görür. Burada ticaret yapmak için konu açıyoruz ticaretin küçüğü büyüğü olmaz ek olarak terbiyesizlik yapmanın alemi yok zoruna gidiyorsa cevap dahil vermeyeceksin konuya! bakıp geçeceksin ihtiyacı olan yapmak isteyen zaten yapar kimse ses cıkarmaz konu çürür gider. Bu kadar basit. boş laf yapmanın alemi yok
Evet sıkıntım var. Bu tür söylemlerle gelen herkese ayar oluyorum. Her şeyin farkındasınız ama 3 maymunu oynuyorsunuz. Ticaretin küçüğü büyüğü olur. Ufak meblalarla bu işi yapan, bu işten evini geçindiren, çocuğua mama alan insanların kazancını öldüremezsiniz. Sizin gibiler yüzünden adam gibi fiyat vermeye korkar olduk. Böyle düşünen herkes görüp de cevap vermeden geçerse meydan size kalır ve ben bunu istemiyorum. Terbiyesizlik yapmadım. Haddimi de aşmadım. Burası bir forum ve forum ortamında yorum yapmak, düşünce paylaşmak serbesttir. Ben düşüncemi paylaştım. Buna da hakkım var.