• 28-08-2013, 18:16:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil dememe rağmen 2 gündür logo yapılmadı. Şimdi bir tane göndermiş o da istediğim ve anlattığım şekilde değil.

    Hemen para iadesi bekliyorum, yoksa gerekeni yapacağım çocuk yok sizin karşınızda. İlk önce parayı almasını biliyorsunuz ama...
    Sakin olun lütfen. Bana attığınız mesajların hiçbirinde acil ibaresi yok. Para iadenizide 4 saat önce yapmıştım ama size mesajını atmamıştım. Biliyordum prüz çıkaracağınızı. Ayrıca nasıl bir gereken yapacaksınız orasınıda anladım.
  • 28-08-2013, 18:22:45
    #11
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olun lütfen. Bana attığınız mesajların hiçbirinde acil ibaresi yok. Para iadenizide 4 saat önce yapmıştım ama size mesajını atmamıştım. Biliyordum prüz çıkaracağınızı. Ayrıca nasıl bir gereken yapacaksınız orasınıda anladım.
    Bende işi alıp sonra daha para iadesi bile istemeden iade yapmanızı anlamadım açıkçası. Madem işi bilmiyorsunuz, istediğimi yapamayacaksınız niye 2 gün oyaladınız? Rahat 2 kişiyi geri çevirdim size verecem diye. Pm'lere geç cevap vermeniz de ayrı bir mesele.

    Bu konuda son mesajımdır, bu arkadaşla çalışacaklara bir fikir olmuş olur.
  • 28-08-2013, 18:27:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende işi alıp sonra daha para iadesi bile istemeden iade yapmanızı anlamadım açıkçası. Madem işi bilmiyorsunuz, istediğimi yapamayacaksınız niye 2 gün oyaladınız? Rahat 2 kişiyi geri çevirdim size verecem diye. Pm'lere geç cevap vermeniz de ayrı bir mesele.

    Bu konuda son mesajımdır, bu arkadaşla çalışacaklara bir fikir olmuş olur.
    Ben ücreti iade ettim çünkü size dün akşam için söz vermiştim ama tutamadım. Nedenide hasta olmamdı ve halada hastayım. Parayı iade etmemdeki amaç size karşı mahçup olmamdır. Parayı iade ettim ama logonuzuda teslim edecektim zaten. Yani size ücretsiz logo yapacaktım. Zaten mesajlarınızda kullandığınız dilden kaynaklı olsa gerek sorun çıkaracağınızıda bildiğim için iadeyi akşam değil sabah yaptım. Neyse iyi günler size.
  • 29-08-2013, 17:19:53
    #13
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten mesajlarınızda kullandığınız dilden kaynaklı olsa gerek sorun çıkaracağınızıda bildiğim için iadeyi akşam değil sabah yaptım. Neyse iyi günler size.
    Alıntı
    Kimden: service@intl.paypal.com (service@intl.paypal.com)
    Gönderme tarihi: 28 Ağustos 2013 Çarşamba 17:32:13
    Hmm peki.