SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende işi alıp sonra daha para iadesi bile istemeden iade yapmanızı anlamadım açıkçası. Madem işi bilmiyorsunuz, istediğimi yapamayacaksınız niye 2 gün oyaladınız? Rahat 2 kişiyi geri çevirdim size verecem diye. Pm'lere geç cevap vermeniz de ayrı bir mesele.

Bu konuda son mesajımdır, bu arkadaşla çalışacaklara bir fikir olmuş olur.
Ben ücreti iade ettim çünkü size dün akşam için söz vermiştim ama tutamadım. Nedenide hasta olmamdı ve halada hastayım. Parayı iade etmemdeki amaç size karşı mahçup olmamdır. Parayı iade ettim ama logonuzuda teslim edecektim zaten. Yani size ücretsiz logo yapacaktım. Zaten mesajlarınızda kullandığınız dilden kaynaklı olsa gerek sorun çıkaracağınızıda bildiğim için iadeyi akşam değil sabah yaptım. Neyse iyi günler size.