Sakin olun lütfen. Bana attığınız mesajların hiçbirinde acil ibaresi yok. Para iadenizide 4 saat önce yapmıştım ama size mesajını atmamıştım. Biliyordum prüz çıkaracağınızı. Ayrıca nasıl bir gereken yapacaksınız orasınıda anladım.
Bende işi alıp sonra daha para iadesi bile istemeden iade yapmanızı anlamadım açıkçası. Madem işi bilmiyorsunuz, istediğimi yapamayacaksınız niye 2 gün oyaladınız? Rahat 2 kişiyi geri çevirdim size verecem diye. Pm'lere geç cevap vermeniz de ayrı bir mesele.
Bu konuda son mesajımdır, bu arkadaşla çalışacaklara bir fikir olmuş olur.