SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acil dememe rağmen 2 gündür logo yapılmadı. Şimdi bir tane göndermiş o da istediğim ve anlattığım şekilde değil.

Hemen para iadesi bekliyorum, yoksa gerekeni yapacağım çocuk yok sizin karşınızda. İlk önce parayı almasını biliyorsunuz ama...
Sakin olun lütfen. Bana attığınız mesajların hiçbirinde acil ibaresi yok. Para iadenizide 4 saat önce yapmıştım ama size mesajını atmamıştım. Biliyordum prüz çıkaracağınızı. Ayrıca nasıl bir gereken yapacaksınız orasınıda anladım.