• 29-10-2010, 00:06:27
    #1
    Merhabalar, biz OVH dan sunucu alacağız..
    OVH.com Türklere satmıyor gibi şeyler söyleniyor.. Bu ne derece doğru acaba?

    Ödeme paypal da hazır bekliyor.. Sizce ne yapalım ?
  • 29-10-2010, 00:12:12
    #2
    OVH satışını yapan sundedicated.com burada Emrah ve Murat Beyler var.
  • 29-10-2010, 00:18:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OVH Türklere satmıyor değil, Türkiye'ye satış yapmıyor. Aracı ile almanız gerekiyor.
  • 29-10-2010, 00:23:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ha türklere satış yapmıyo ha türkiyeye şahsen ben ekmek kazandırmak istemem onlara
  • 29-10-2010, 00:32:47
    #5
    AvcilarHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ha türklere satış yapmıyo ha türkiyeye şahsen ben ekmek kazandırmak istemem onlara
    muhasebe durumlarından dolayı satış yapmamaları kötü oldukları anlamına gelmiyor
  • 29-10-2010, 00:37:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhasebe durumlarından dolayı satış yapmamaları kötü oldukları anlamına gelmiyor

    ben kötü demedim üstad türkiyeye satış yapmamalarından dolayı dedim
    beni istemeyeni ben hiç istemem gibi yani
  • 29-10-2010, 01:49:07
    #7
    AvcilarHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kötü demedim üstad türkiyeye satış yapmamalarından dolayı dedim
    beni istemeyeni ben hiç istemem gibi yani
    Seni istemiyorlar değil ki bu. Engin Beyin belirttiği gibi muhasebe konusunda sıkıntı yaşıyorlar. Kendi görüşmemde de bizzat söylediler. Eskiden Avrupadaki çoğu ülke ve Amerikaya da satışları mevcut değildi. Dolandırıcılık vs durumlarında takibi zorlaşıyor. O yüzden resmi bir kurum şeklinde pazara girişleri gerekiyor diye bilgim var.
  • 29-10-2010, 08:47:10
    #8
    Sadece Türkiye'ye değil, başka bir çok ülkeye de satış yapmıyorlar. Ülkemize özel olarak yapılan bir uygulama değil yani bu @AvcilarHost.
  • 29-10-2010, 09:33:12
    #9
    Bence almalisin bende is yapiyorum onlarla gayet memnunum. hem digerlerin dedigi turklere degil turkiye satmiyorlar eskiden cok baslari yandi dolandiricilardan ondan yani. Teker teker baska ulkelerede satiyorlar belki bir gun turkiyede satarlar office acip.