Merhabalar, biz OVH dan sunucu alacağız..
OVH.com Türklere satmıyor gibi şeyler söyleniyor.. Bu ne derece doğru acaba?
Ödeme paypal da hazır bekliyor.. Sizce ne yapalım ?
OVH sunucu alımı hakkında..
14
●6.837
- 29-10-2010, 00:23:58Üyeliği durdurulduha türklere satış yapmıyo ha türkiyeye şahsen ben ekmek kazandırmak istemem onlara
- 29-10-2010, 00:32:47muhasebe durumlarından dolayı satış yapmamaları kötü oldukları anlamına gelmiyorAvcilarHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2010, 00:37:46Üyeliği durdurulduSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kötü demedim üstad türkiyeye satış yapmamalarından dolayı dedim
beni istemeyeni ben hiç istemem gibi yani - 29-10-2010, 01:49:07Seni istemiyorlar değil ki bu. Engin Beyin belirttiği gibi muhasebe konusunda sıkıntı yaşıyorlar. Kendi görüşmemde de bizzat söylediler. Eskiden Avrupadaki çoğu ülke ve Amerikaya da satışları mevcut değildi. Dolandırıcılık vs durumlarında takibi zorlaşıyor. O yüzden resmi bir kurum şeklinde pazara girişleri gerekiyor diye bilgim var.AvcilarHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle