Merhabalar, biz OVH dan sunucu alacağız..
OVH.com Türklere satmıyor gibi şeyler söyleniyor.. Bu ne derece doğru acaba?

Ödeme paypal da hazır bekliyor.. Sizce ne yapalım ?