ben kötü demedim üstad türkiyeye satış yapmamalarından dolayı dedim
beni istemeyeni ben hiç istemem gibi yani
Seni istemiyorlar değil ki bu. Engin Beyin belirttiği gibi muhasebe konusunda sıkıntı yaşıyorlar. Kendi görüşmemde de bizzat söylediler. Eskiden Avrupadaki çoğu ülke ve Amerikaya da satışları mevcut değildi. Dolandırıcılık vs durumlarında takibi zorlaşıyor. O yüzden resmi bir kurum şeklinde pazara girişleri gerekiyor diye bilgim var.