Bence almalisin bende is yapiyorum onlarla gayet memnunum. hem digerlerin dedigi turklere degil turkiye satmiyorlar eskiden cok baslari yandi dolandiricilardan ondan yani. Teker teker baska ulkelerede satiyorlar belki bir gun turkiyede satarlar office acip.