Arkadaşlar host değişeceğimde hollanda lokasyon leaseweb kullanıyorum rapidswith geçmek istiyorum acaba bir zararı olur mu ? Rapidswitch in leasewebe göre eksikleri var mı ?
2 sene RS kullandım taşınmalar harici bir kesinti olmadı, öneririm hızı içinde leaseweb kullanmadığım için birşey diyemem fakat, Türkiye ile arasında abartılacak kadar fark bulunmadığınıda belirteyim.Kısacası öneririm.
2 sene RS kullandım taşınmalar harici bir kesinti olmadı, öneririm hızı içinde leaseweb kullanmadığım için birşey diyemem fakat, Türkiye ile arasında abartılacak kadar fark bulunmadığınıda belirteyim.Kısacası öneririm.
Herhangi bir hit kaybı falan olmasını istemiyorum ondna kararsız kaldım bende.Öneriniz içi teşekkür ederim.