VARDAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene RS kullandım taşınmalar harici bir kesinti olmadı, öneririm hızı içinde leaseweb kullanmadığım için birşey diyemem fakat, Türkiye ile arasında abartılacak kadar fark bulunmadığınıda belirteyim.Kısacası öneririm.
Herhangi bir hit kaybı falan olmasını istemiyorum ondna kararsız kaldım bende.Öneriniz içi teşekkür ederim.