CD yazmalarını istediğimde ingilteredeki adreslerini verdiler ve göndermemi söylediler.

Bazı sunucularımızı mecburi olarak devam ettiriyoruz.
Destek konusunda iyi,KVM süreni geçirme,Her dediklerine tamam dersen problem yok.
Ne yapacağız Durmak yok Yola DEVAM!.