• 15-05-2010, 00:17:20
    #19
    1 Dk fazla aşım yapıp KVM'den 20£ para ödedik. Birde Ödemelerde birden fazla faturalar oluşturuluyor 1. fatura geciktiği için 20£ 2. faturada(dolayısı ile)aştığı için 20£ eklenmiş.

    CD yazmalarını istediğimde ingilteredeki adreslerini verdiler ve göndermemi söylediler.

    Bazı sunucularımızı mecburi olarak devam ettiriyoruz.

    Destek konusunda iyi,KVM süreni geçirme,Her dediklerine tamam dersen problem yok.

    Ne yapacağız Durmak yok Yola DEVAM!.
  • 15-05-2010, 00:22:15
    #20
    Selamlar, daha güzel yerler varken ? Neden Rapidswitch diyorsunuz hangi özelliğiniz beğendiniz hocam?
  • 15-05-2010, 12:10:09
    #21
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, daha güzel yerler varken ? Neden Rapidswitch diyorsunuz hangi özelliğiniz beğendiniz hocam?
    Rapidswitch in kesintisiz olması ve hızlı olması benim oraya yönelmemin tek sebeplerinden biri.
  • 17-05-2010, 01:47:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hollanda / Leaseweb de kullandım, sıkıntım okadar çok olmasada ele avuca sığar nitelikteydi. Gerek DC 'nin maillerime verdiği cevapların geç gelmesi, gerek kabin değişimlerinin uzun sürmesi, gerek kesintiler vs.

    İngiltere / Rapidswitch kullanıyorum şuan, herhangi bir sıkıntımdan bahsedemiyorum. Tamı tamına şubat ayı başından beri kullanıyorum ve memnunum.
  • 17-05-2010, 14:26:03
    #23
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hollanda / Leaseweb de kullandım, sıkıntım okadar çok olmasada ele avuca sığar nitelikteydi. Gerek DC 'nin maillerime verdiği cevapların geç gelmesi, gerek kabin değişimlerinin uzun sürmesi, gerek kesintiler vs.

    İngiltere / Rapidswitch kullanıyorum şuan, herhangi bir sıkıntımdan bahsedemiyorum. Tamı tamına şubat ayı başından beri kullanıyorum ve memnunum.
    Hocam sizden alacağım RapidSwitch i de