1 Dk fazla aşım yapıp KVM'den 20£ para ödedik. Birde Ödemelerde birden fazla faturalar oluşturuluyor 1. fatura geciktiği için 20£ 2. faturada(dolayısı ile)aştığı için 20£ eklenmiş.
CD yazmalarını istediğimde ingilteredeki adreslerini verdiler ve göndermemi söylediler.
Bazı sunucularımızı mecburi olarak devam ettiriyoruz.
Destek konusunda iyi,KVM süreni geçirme,Her dediklerine tamam dersen problem yok.
Ne yapacağız Durmak yok Yola DEVAM!.