SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hollanda / Leaseweb de kullandım, sıkıntım okadar çok olmasada ele avuca sığar nitelikteydi. Gerek DC 'nin maillerime verdiği cevapların geç gelmesi, gerek kabin değişimlerinin uzun sürmesi, gerek kesintiler vs.

İngiltere / Rapidswitch kullanıyorum şuan, herhangi bir sıkıntımdan bahsedemiyorum. Tamı tamına şubat ayı başından beri kullanıyorum ve memnunum.
Hocam sizden alacağım RapidSwitch i de