2 sene RS kullandım taşınmalar harici bir kesinti olmadı, öneririm hızı içinde leaseweb kullanmadığım için birşey diyemem fakat, Türkiye ile arasında abartılacak kadar fark bulunmadığınıda belirteyim.Kısacası öneririm.