Konu
Rapidswitch iyi mi kötü mü ?
28-04-2010, 18:48:07
#2
VARDAR
2 sene RS kullandım taşınmalar harici bir kesinti olmadı, öneririm hızı içinde leaseweb kullanmadığım için birşey diyemem fakat, Türkiye ile arasında abartılacak kadar fark bulunmadığınıda belirteyim.Kısacası öneririm.