• 09-08-2009, 17:46:09
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun herkese. bende gene arada 170 180 ms sallıyo ya neyse.
  • 09-08-2009, 18:43:42
    Bildiğimiz akdarı ile port değişikliği yapıyorlar geçende bir port değişikliği yapmışlardı belki yine onun ile alakalı bir durum olabilir. Cümleten geçmş olsun.
  • 09-08-2009, 19:36:53
    Üyeliği durduruldu
    TTnetde Ne zaman sorun olmadıki Herkes küfür ediyor ..
  • 12-08-2009, 17:55:09
    Üyeliği durduruldu
    sorun gene başladı sanırım arkadaşlar. bi kaç ilden ping atabilecek var mı?
  • 13-08-2009, 16:36:55
    Yurtdışı hatlar berbat şu anda.
  • 14-08-2009, 13:29:29
    bende 83 ms
  • 14-08-2009, 14:41:16
    Misafir
    Değişik bölgelerde sorun halen devam...
  • 25-08-2009, 01:16:24
    Misafir
    Yurtdışı komple gitti bende hiçbir dış ülke sunucularına ulaşamıyorum...
  • 25-08-2009, 01:17:14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı komple gitti bende hiçbir dış ülke sunucularına ulaşamıyorum...
    Msn bosaldi kimse yok