Konu
TTNET'de Sorunmu Var?
25-08-2009, 01:17:14
#153
EseR
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
By.AdSL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı komple gitti bende hiçbir dış ülke sunucularına ulaşamıyorum...
Msn bosaldi kimse yok