TTNET'de Sorunmu Var? - Sayfa 17 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTNET'de Sorunmu Var?
152
●
16.834
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Sunucu Barındırma - Datacenter
TTNET'de Sorunmu Var?
İlk
7
12
13
14
15
16
17
09-08-2009, 17:46:09
#145
My_X
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsun herkese. bende gene arada 170 180 ms sallıyo ya neyse.
09-08-2009, 18:43:42
#146
ART
Bildiğimiz akdarı ile port değişikliği yapıyorlar geçende bir port değişikliği yapmışlardı belki yine onun ile alakalı bir durum olabilir. Cümleten geçmş olsun.
09-08-2009, 19:36:53
#147
Jemand
Üyeliği durduruldu
TTnetde Ne zaman sorun olmadıki Herkes küfür ediyor ..
12-08-2009, 17:55:09
#148
My_X
Üyeliği durduruldu
sorun gene başladı sanırım arkadaşlar. bi kaç ilden ping atabilecek var mı?
13-08-2009, 16:36:55
#149
PowerfuL
Yurtdışı hatlar berbat şu anda.
14-08-2009, 13:29:29
#150
emregiray67
bende 83 ms
14-08-2009, 14:41:16
#151
By.AdSL
Misafir
Değişik bölgelerde sorun halen devam...
25-08-2009, 01:16:24
#152
By.AdSL
Misafir
Yurtdışı komple gitti bende hiçbir dış ülke sunucularına ulaşamıyorum...
25-08-2009, 01:17:14
#153
EseR
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
By.AdSL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı komple gitti bende hiçbir dış ülke sunucularına ulaşamıyorum...
Msn bosaldi kimse yok
İlk
7
12
13
14
15
16
17
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler