• 25-06-2008, 10:22:44
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    ki zaten forumda dc sahibi az kişi var sadecehosting ve mars dc nin sahibi selçuk bey var oda size burdan teklif vermez onun haricinde ni-osman ve co-location yapan arkadaşlar var onlarda sizin dediğiniz gibi dc sahibi değil
  • 25-06-2008, 10:25:25
    #11
    anladım teşekkürler. SLiM_BoY 3'e alıp 5'e satmak lafın gelişi demiştim ben İlginiz için teşekkürler. Bİde istanbul avrupa yakasında iyi dcleri yazarmısınız acaba?

    Hazır burdayken gitmeye çalışıyım.
  • 25-06-2008, 10:31:46
    #12
    MSN : iletisim@infodestek.com

    Bizimle iletişime geçerseniz size yardımcı olmak isteriz
  • 25-06-2008, 10:33:02
    #13
    Kurumsal PLUS
    DcTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım teşekkürler. SLiM_BoY 3'e alıp 5'e satmak lafın gelişi demiştim ben İlginiz için teşekkürler. Bİde istanbul avrupa yakasında iyi dcleri yazarmısınız acaba?
    Hazır burdayken gitmeye çalışıyım.
    Bana demiştin ama direk olarak Datacenterler ile görüşmen daha faydalı olacaktır. Çünkü bizim reselling hizmetimiz farklı bir seviyede yani kurumsal firmalar için.. O nedenle direk datacenterler ile görüş bencede
  • 25-06-2008, 10:36:01
    #14
    Tamam osman abi
  • 25-06-2008, 11:45:24
    #15
    DcTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım teşekkürler. SLiM_BoY 3'e alıp 5'e satmak lafın gelişi demiştim ben İlginiz için teşekkürler. Bİde istanbul avrupa yakasında iyi dcleri yazarmısınız acaba?

    Hazır burdayken gitmeye çalışıyım.
    BNet
    anet
    Grid Telekom
    Radore Telekom
    TT Telekom
    Sadece Hosting
    Sistemnet Telekom
    Profilo Telekom
    Datafon
    Teklan
    SuperOnline
    İhlasNet
    DorukNet
    telnet telekom
    TeleTek

    İstanbul Avrupa Yakası veri merkez isimleri...
  • 25-06-2008, 12:19:59
    #16
    Yaşı 17 olan birisi bu işleri 5 senedir yapıyor. Ama halen neyin ne olduğunu bilmiyor. Sanıyor ki 3 e alıp 5 e satıp ticaret yapabilirim. Sinoplu yazmasa diyeceğim bu kesin Kayseri'den bir kardeşimiz. Girişimci ruh güzeldir ama bu tür girişimler sonu hüsranla bitebilir. Nerede yapacaksınbu işi? Evde mi yapacaksın? Ekip nerede? Veri merkezlerinin senle masaya oturup cidden sözleşme yapacağına inanıyor musun?

    Karalamayım, eleştirmeyim, üstüne gitmeyim diyorum. Ama yok, hergün bir konu açılıyor bana yorum yaptıracak.
  • 25-06-2008, 12:23:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşı 17 olan birisi bu işleri 5 senedir yapıyor. Ama halen neyin ne olduğunu bilmiyor. Sanıyor ki 3 e alıp 5 e satıp ticaret yapabilirim. Sinoplu yazmasa diyeceğim bu kesin Kayseri'den bir kardeşimiz. Girişimci ruh güzeldir ama bu tür girişimler sonu hüsranla bitebilir. Nerede yapacaksınbu işi? Evde mi yapacaksın? Ekip nerede? Veri merkezlerinin senle masaya oturup cidden sözleşme yapacağına inanıyor musun?
    Karalamayım, eleştirmeyim, üstüne gitmeyim diyorum. Ama yok, hergün bir konu açılıyor bana yorum yaptıracak.
    Sadece post kasıyorsunuz, siz yapmayı bilmiyorsanız bırakın o yapsın..
  • 25-06-2008, 12:27:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Sanırsam senin alıcağın tek makina.Büyük ölcekli değil konu yanlış açılmış gibi duruyor büyük ölcekli olsaydı yüz yüze konuşmak daha mantıklı.