• 25-06-2008, 09:41:01
    #1
    Öncelikle olayı size anlatıyım.

    Sunucu satışı ile ilgili bayilik yapmak istiyorum. Yani 3'e al 5'e sat olayı Neyse araştırma yaptım iyi dc ler çok yüksek fiyatlar söylüyorlar dedicated veya co-Location satışları için. Uygun fiyat verebilecek arkadaşlar lütfen teklifte bulunsunlar.

    1-2 ay içinde Co-Location yapıcam zaten o zamana kadar bu sistemle devam etmek istiyorum.

    Teşekkürler şimdiden
  • 25-06-2008, 09:47:07
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    burada dclerden cevap beklemektense böyle ciddi bir iş için dclerin bir listesini oluşturup yüz yüze görüşmeniz daha mantıklı olur düşüncesindeyim sonuçta hosting almıyorsunuz dc sahipleri gelip size teklif yapsın
  • 25-06-2008, 09:47:10
    #3
    buradan bulacağını hiç sanmıyorum. direk dc ile görüşmelisiniz.
  • 25-06-2008, 09:50:03
    #4
    Anladım. Ama şu var mesela iyi dclerle görüştüm dediğim gibi fiyatta hep sorun çıkardılar. Bikaç tane daha iyi dc var isim vermiyorum onlarda bu forumda takıldığı için. O arkadaşlar ne mailden ne msn den cevap veriyorlar.

    Ama yinede saolun. İstanbuldayım hafta sonuna kadar bikaç yere gitmeye çalışıcam.
  • 25-06-2008, 09:58:52
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaç aydır/yıldır web sunucu işleri ile ilgileniyorsun ?
  • 25-06-2008, 10:04:11
    #6
    5 yıl civarı olması lazım. Ha şunuda belirteyim sunucuyu kendim satmıycam kafama göre.
    Çalıştığım ajans ile birlikte bu işi yapıcaz
  • 25-06-2008, 10:10:38
    #7
    DcTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım. Ama şu var mesela iyi dclerle görüştüm dediğim gibi fiyatta hep sorun çıkardılar. Bikaç tane daha iyi dc var isim vermiyorum onlarda bu forumda takıldığı için. O arkadaşlar ne mailden ne msn den cevap veriyorlar.
    Ama yinede saolun. İstanbuldayım hafta sonuna kadar bikaç yere gitmeye çalışıcam.

    bayilik alacaksan yüz yüze görüşmelisin, telefon msn ile olmaz diyorum
  • 25-06-2008, 10:11:52
    #8
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayilik alacaksan yüz yüze görüşmelisin, telefon msn ile olmaz diyorum
    Tamam dostum haklısın Ama burdan gelceklerde yazsın :P konu boşa gitmesin
  • 25-06-2008, 10:18:46
    #9
    DcTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıl civarı olması lazım. Ha şunuda belirteyim sunucuyu kendim satmıycam kafama göre.
    Çalıştığım ajans ile birlikte bu işi yapıcaz
    Hym, tamam o zaman. Fakat 3'e alıp 5'e zaten satamazsın ki. Bir süre 3'e alıp 3,1'e sattığına şükretmen gerekebilir. Bilmiyorum, sunucu müşterin var mı yok mu.. Çünkü sahip olduğun müşteriye göre indirim kazanırsın. Atıyorum; 20 müşteriye %5 indirim, 50 müşteriye %7-10 indirim vs.. Ve pek sanmıyorum, Datacenter'ların sanaldan teklif sunacaklarını. Teklif sunacak olsalar da, uçuk kaçık fiyat sunarlar. Yüz yüze görüşmeyi ön planda tutarlar.