DcTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım. Ama şu var mesela iyi dclerle görüştüm dediğim gibi fiyatta hep sorun çıkardılar. Bikaç tane daha iyi dc var isim vermiyorum onlarda bu forumda takıldığı için. O arkadaşlar ne mailden ne msn den cevap veriyorlar.
Ama yinede saolun. İstanbuldayım hafta sonuna kadar bikaç yere gitmeye çalışıcam.

bayilik alacaksan yüz yüze görüşmelisin, telefon msn ile olmaz diyorum