5 yıl civarı olması lazım. Ha şunuda belirteyim

sunucuyu kendim satmıycam kafama göre.
Çalıştığım ajans ile birlikte bu işi yapıcaz
Hym, tamam o zaman. Fakat 3'e alıp 5'e zaten satamazsın ki. Bir süre 3'e alıp 3,1'e sattığına şükretmen gerekebilir. Bilmiyorum, sunucu müşterin var mı yok mu.. Çünkü sahip olduğun müşteriye göre indirim kazanırsın. Atıyorum; 20 müşteriye %5 indirim, 50 müşteriye %7-10 indirim vs.. Ve pek sanmıyorum, Datacenter'ların sanaldan teklif sunacaklarını. Teklif sunacak olsalar da, uçuk kaçık fiyat sunarlar. Yüz yüze görüşmeyi ön planda tutarlar.