xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bayilik alacaksan yüz yüze görüşmelisin, telefon msn ile olmaz diyorum
Tamam dostum haklısın Ama burdan gelceklerde yazsın :P konu boşa gitmesin