Konu
Bütün Datacenter'lar Teklif Bekliyorum !!!
25-06-2008, 10:11:52
#8
DcTurk
xlenonz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bayilik alacaksan yüz yüze görüşmelisin, telefon msn ile olmaz diyorum
Tamam dostum haklısın
Ama burdan gelceklerde yazsın :P konu boşa gitmesin