projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşı 17 olan birisi bu işleri 5 senedir yapıyor. Ama halen neyin ne olduğunu bilmiyor. Sanıyor ki 3 e alıp 5 e satıp ticaret yapabilirim. Sinoplu yazmasa diyeceğim bu kesin Kayseri'den bir kardeşimiz. Girişimci ruh güzeldir ama bu tür girişimler sonu hüsranla bitebilir. Nerede yapacaksınbu işi? Evde mi yapacaksın? Ekip nerede? Veri merkezlerinin senle masaya oturup cidden sözleşme yapacağına inanıyor musun?
Karalamayım, eleştirmeyim, üstüne gitmeyim diyorum. Ama yok, hergün bir konu açılıyor bana yorum yaptıracak.
Sadece post kasıyorsunuz, siz yapmayı bilmiyorsanız bırakın o yapsın..