anladım teşekkürler. SLiM_BoY 3'e alıp 5'e satmak lafın gelişi demiştim ben İlginiz için teşekkürler. Bİde istanbul avrupa yakasında iyi dcleri yazarmısınız acaba?

Hazır burdayken gitmeye çalışıyım.