DcTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım teşekkürler. SLiM_BoY 3'e alıp 5'e satmak lafın gelişi demiştim ben İlginiz için teşekkürler. Bİde istanbul avrupa yakasında iyi dcleri yazarmısınız acaba?
Hazır burdayken gitmeye çalışıyım.
Bana demiştin ama direk olarak Datacenterler ile görüşmen daha faydalı olacaktır. Çünkü bizim reselling hizmetimiz farklı bir seviyede yani kurumsal firmalar için.. O nedenle direk datacenterler ile görüş bencede