• 20-05-2018, 02:47:37
    #19

    radore de sunucum yok fakat yorum yapan herkes şuan bu durumda gibi duruyor
  • 20-05-2018, 02:53:04
    #20
    Ramazan dolayısı ile 1 ay kapalıyız...
  • 20-05-2018, 02:55:02
    #21
    Geçmiş olsun, Radore'nin üst üste böyle problemler yaşaması üzücü.
  • 20-05-2018, 03:56:31
    #22
    İlk kesintide kullanıcısı olarak Radore'ye yüklenmeyin diyordum ancak bence yüklenin artık.
  • 20-05-2018, 11:01:07
    #23
    Neden hâlâ Radore ile çalışıyorsunuz ki? Ben Netinternet ile çalıyorum ve gayet memnunum. Ne kesinti ne başka birşey, hiçbir derdim yok. Bence en kısa sürede siz de bir değişikliğe gidin.
  • 20-05-2018, 11:04:29
    #24
    Radore'den bize geçen çok oldu.

    Umarım kalıcı çözüm üretirler ancak kullanıcı olarak alternatif bulmalısınız
  • 20-05-2018, 11:59:43
    #25
    son 1 aydır 3. kez sanırım
  • 20-05-2018, 12:09:49
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diğer alternatifleri değerlendirin arkadaşlar. Türkiyede, Radore dışında bir çok kaliteli veri merkezi var.
  • 20-05-2018, 12:12:06
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    _ismetKARATAS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer alternatifleri değerlendirin arkadaşlar. Türkiyede, Radore dışında bir çok kaliteli veri merkezi var.
    Haklısınız.