Neden hâlâ Radore ile çalışıyorsunuz ki? Ben Netinternet ile çalıyorum ve gayet memnunum. Ne kesinti ne başka birşey, hiçbir derdim yok. Bence en kısa sürede siz de bir değişikliğe gidin.