• 20-05-2018, 02:27:01
    #10
    Vol bilmem kaç DGN canmış
  • 20-05-2018, 02:29:43
    #11
    Reveloper
    Network arızası olabilir enerji olacağını sanmıyorum
  • 20-05-2018, 02:29:56
    #12
    Demirören olayına dönecek Yeter Radore Yeter!
  • 20-05-2018, 02:32:18
    #13
    Hostidex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz mı Afedersiniz de yalama olduk artık
    Sıradan gelmeye başladı sanırım
  • 20-05-2018, 02:34:23
    #14
    Sıkıntı yok, ya da bu sefer beni etkilemedi
  • 20-05-2018, 02:34:24
    #15
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Network arızası olabilir enerji olacağını sanmıyorum
    Yüklü bir ddos saldırısi geldi.
  • 20-05-2018, 02:38:02
    #16
    Platin üye
    Geçtiğimiz haftalarda sorunların üst üste olması, buna rağmende kalıcı çözüm yerine ilgisiz yanıtları sebebiyle Radoredeki sunucularımızı kapatarak netinternetteki mevcut alt yapımıza aktarmıştık.

    Şuanki durumu bilemiyorum ancak doğru bir karar aldığımız için sevindim kendi adıma zira bu stresi yaşamak bir firma için oldukça zor bir durum.

    Sorun yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun, umarız enerji sorunu olmamıştır.
  • 20-05-2018, 02:38:31
    #17
    koskoca radore ddos saldirisinin ustunden gelemiyormu? o kadar buyuk verimerkezi
  • 20-05-2018, 02:46:05
    #18
    Yüklü bir ddos saldırı ile baş başayız bizi takip etmeye devam edin.


    Radore
    Engin ılıcalı