DGN canmış
Radore Yine Patladı!!
51
●6.272
- 20-05-2018, 02:32:18Sıradan gelmeye başladı sanırımHostidex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2018, 02:34:24Yüklü bir ddos saldırısi geldi.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2018, 02:38:02Geçtiğimiz haftalarda sorunların üst üste olması, buna rağmende kalıcı çözüm yerine ilgisiz yanıtları sebebiyle Radoredeki sunucularımızı kapatarak netinternetteki mevcut alt yapımıza aktarmıştık.
Şuanki durumu bilemiyorum ancak doğru bir karar aldığımız için sevindim kendi adıma zira bu stresi yaşamak bir firma için oldukça zor bir durum.
Sorun yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun, umarız enerji sorunu olmamıştır. - 20-05-2018, 02:46:05Yüklü bir ddos saldırı ile baş başayız bizi takip etmeye devam edin.
Radore
Engin ılıcalı
