Geçtiğimiz haftalarda sorunların üst üste olması, buna rağmende kalıcı çözüm yerine ilgisiz yanıtları sebebiyle Radoredeki sunucularımızı kapatarak netinternetteki mevcut alt yapımıza aktarmıştık.
Şuanki durumu bilemiyorum ancak doğru bir karar aldığımız için sevindim kendi adıma zira bu stresi yaşamak bir firma için oldukça zor bir durum.
Sorun yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun, umarız enerji sorunu olmamıştır.