• 04-02-2014, 17:05:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sadecehosting türkiye için önemliydi satılması kötü oldu tabikide.

    Geçen radyoda sadece hosting yetkililerinden biri konuk olmuştu sanırım bunuda belirtmişlerdi dinlemiştim baya
  • 14-02-2014, 17:18:03
    #11
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne kadar sh nin satılmasına karşı olsamda, ülkemizde yapılan yatırımlar ve birçok insanımıza iş kapısı açılacak olmasından dolayı bu gelişmelere sevindim.
    Teşekkürler, geçen yıl benim geçmiş planlarım satış ve entegrasyon süreçleri sebebi ile biraz yavaşladı ve gecikmeye uğradı, fakat bu yıl kaldığımız yerden atılımlar devam ediyor olacak...
  • 27-02-2014, 16:47:34
    #12
    Energu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden Türkiye,Türkiye diye Made in Turkey diye Sadecehostingi lanse ederdiniz.Satılması malesef yazık oldu.Hayırlısı olsun yeni datacenter.
    Teşekkürler iyi dilekleriniz için.
  • 28-02-2014, 12:39:37
    #13
    Tekrar selamlar,

    Bazı güncel bilgileri tekrar sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu resim ve bilgiler Istanbul dc3 içerisindeki güncelleme ve kapasite arttırım çalışmalarımızın son durumunu gösteriyor. Tahminen 1 hafta içerisinde tamamlanacak bu çalışmalar sonrasında ATX sistemlere özel 120 Adet Kabin, Rack Sistemlere özel 190 Adet Kabinetlik yer sağlıyor oluyoruz. Buna ek olarak 50 ve 60 m2 büyüklüğünde tamamen kapalı 6 adet yeni dedike alan da sağlıyoruz. Bu alanları malesef daha bitirmeden sattığımız için 2 ay sonra tamamlanacak yeni alan için yer ayırımı yapabiliriz.


    DC 3 alanımızda mevcut güç 160 + 200 KVA olarak düzenlenmişti, fakat yeni kullanımlardan dolayı toplam gücü 600 KVA olacak şekilde düzenledik, bu düzenlemede enerjiyi her kabinde %100 yedekli olacak şekilde yapılandırdık. Bu nedenle toplamda 860 KVA aktif yüklük bir UPS sistemi kullandık.


    DC 3 dikdörtgen bir yapıdaki bir ortama sahip, bu yüzden 2 uzun oda içerisine 160 adet kabin sığacak uzun odalar planladık. Bu odalar içerisinden çeyrek kabin, yarım kabin ve tam kabin olarak kabin alanı kiralayabilirsiniz.


    Geçtiğimiz yıl ilk 80 kabinlik koridoru 100 kabin üzerinde organize etmiştik, fakat bu yıl iş güvenliği sebebi ile bazı kabinleri boşaltarak yerlerine koridorlar ekledik. Bu resimde ise yeni olan odanın tamamlanmış görüntüsünü paylaşmak istiyorum.


    DC 3, 6 adet 50-60 m2 büyüklüğünde ve 20 Rack kabinine kadar alan sağlayabilecek durumda. Bu resimde odaların kapıları ve güvenlik, yangın sistemlerinden bir resim çekmeye çalıştım.


    Bu resmi geçtiğimiz salı günü çektim, DC 3 alanı içerisindeki eski yangın söndürme sistemimizin yerine daha yoğun söndürme gücüne sahip ve dünya standartlarında yeni bir marka model söndürme sistemi uyguluyoruz. Resimde bu söndürme sistemine ait tüplerin bir kısmını görmektesiniz...

    Tüm güncelleme çalışması sanırım 1 hafta içerisinde tamamlanacak ve biz testlere başlayacağız. Testler sonrasında tepeden tırnağa güzel bir tanıtım filmini sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

    Kaliteli ve Gerçek Dünya Standartlarında bir Datacenter servisi için sizlere elimden geldiğince çok bilgi paylaşmaya çalışacağım.

    Sorularınız var ise iletebilirsiniz.
  • 28-02-2014, 13:07:10
    #14
    atx lerin kabinlere girmesi ile; güvenlik, soğutma, görselde çok büyük gelişme olacak ve sadecehosting'e çok yakışacak tşkler

    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar selamlar,

    Bazı güncel bilgileri tekrar sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu resim ve bilgiler Istanbul dc3 içerisindeki güncelleme ve kapasite arttırım çalışmalarımızın son durumunu gösteriyor. Tahminen 1 hafta içerisinde tamamlanacak bu çalışmalar sonrasında ATX sistemlere özel 120 Adet Kabin, Rack Sistemlere özel 190 Adet Kabinetlik yer sağlıyor oluyoruz. Buna ek olarak 50 ve 60 m2 büyüklüğünde tamamen kapalı 6 adet yeni dedike alan da sağlıyoruz. Bu alanları malesef daha bitirmeden sattığımız için 2 ay sonra tamamlanacak yeni alan için yer ayırımı yapabiliriz.
  • 28-02-2014, 13:15:24
    #15
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atx lerin kabinlere girmesi ile; güvenlik, soğutma, görselde çok büyük gelişme olacak ve sadecehosting'e çok yakışacak tşkler
    Evet, bu konuda toplamda sanırım sektördeki en doğru çözüm oldu. Kabin başına 10 ATX barındırabiliyoruz. Fakat güvenlik ve kullanım kolaylığı açısından büyük rahatlık olduğunu söylemek mümkün.

    Aslında bu çalışmanın asıl amacı, deprem riskinde de kazayı önlemek...
  • 05-03-2014, 20:26:37
    #16
    Hayırlı olsun
  • 06-03-2014, 11:03:35
    #17
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkürler,
  • 14-03-2014, 01:00:52
    #18
    Ziyaret zamanı geldi. Son gelişmeleri takip etmek lazım. roots ağırlarsın artık