Energu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden Türkiye,Türkiye diye Made in Turkey diye Sadecehostingi lanse ederdiniz.Satılması malesef yazık oldu.Hayırlısı olsun yeni datacenter.
Teşekkürler iyi dilekleriniz için.