Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ne kadar sh nin satılmasına karşı olsamda, ülkemizde yapılan yatırımlar ve birçok insanımıza iş kapısı açılacak olmasından dolayı bu gelişmelere sevindim.
Teşekkürler, geçen yıl benim geçmiş planlarım satış ve entegrasyon süreçleri sebebi ile biraz yavaşladı ve gecikmeye uğradı, fakat bu yıl kaldığımız yerden atılımlar devam ediyor olacak...