atx lerin kabinlere girmesi ile; güvenlik, soğutma, görselde çok büyük gelişme olacak ve sadecehosting'e çok yakışacak tşkler
Evet, bu konuda toplamda sanırım sektördeki en doğru çözüm oldu. Kabin başına 10 ATX barındırabiliyoruz. Fakat güvenlik ve kullanım kolaylığı açısından büyük rahatlık olduğunu söylemek mümkün.
Aslında bu çalışmanın asıl amacı, deprem riskinde de kazayı önlemek...