• 27-01-2014, 14:41:51
    #1
    Şu an itibarı ile Telekom altyapısı kullanan d.c sahipleri herhangi bir yavaşlama sizlerde de mevcutmu?
  • 27-01-2014, 14:43:42
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Yurtdışı çıkışlarda genel bir yavaşlık şikayeti var, süperonline da genel anlamda bir problem görünmüyor ama ingiltere çıkışında 200 ms cevap dönüyor.
  • 27-01-2014, 14:46:13
    #3
    Evdeki internet bile yavaş
    Cebelleşiyoruz burda.
  • 27-01-2014, 14:47:17
    #4
    1 saattir outlook.com a bile giremiyorum....
  • 27-01-2014, 14:47:49
    #5
    Platin üye
    Arkadaş eve gelen hız 6.59 mb.
    Siteyi açma hızı 6 dk 59 sn.

    Sanırım TT hıza göre yükleme yapıyr.
  • 27-01-2014, 14:56:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Superonline Fiber Kullanıyorum Sorun yok ama müşterilerim isyanlarda :S
  • 27-01-2014, 14:58:31
    #7
    uydunet sağlam
  • 27-01-2014, 14:58:35
    #8
    İnternet hızını ölçtüğümde uçuyor ama siteler açılmıyor.
    Skypede kullanıcı ekliyemiyorum.
  • 27-01-2014, 14:58:42
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Durum bendede vahim özellikle 20 dkk önce komple net gitti sürekli modem reset atıyordu.Şu anda pinglerim gayet normal görünüyor.

    Ankarada outlook ta sorun var sanırım.