Telekomda Yavaşlama Hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telekomda Yavaşlama Hakkında
88
●
8.720
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Sunucu Barındırma - Datacenter
Telekomda Yavaşlama Hakkında
1
2
3
4
5
6
Son
27-01-2014, 14:41:51
#1
CnCServer
Şu an itibarı ile Telekom altyapısı kullanan d.c sahipleri herhangi bir yavaşlama sizlerde de mevcutmu?
27-01-2014, 14:43:42
#2
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Yurtdışı çıkışlarda genel bir yavaşlık şikayeti var, süperonline da genel anlamda bir problem görünmüyor ama ingiltere çıkışında 200 ms cevap dönüyor.
27-01-2014, 14:46:13
#3
HoST13
Evdeki internet bile yavaş
Cebelleşiyoruz burda.
27-01-2014, 14:47:17
#4
AlperDemircan
1 saattir outlook.com a bile giremiyorum....
27-01-2014, 14:47:49
#5
BianAjans
Platin üye
Arkadaş eve gelen hız 6.59 mb.
Siteyi açma hızı 6 dk 59 sn.
Sanırım TT hıza göre yükleme yapıyr.
27-01-2014, 14:56:26
#6
Hazret
Üyeliği durduruldu
Superonline Fiber Kullanıyorum Sorun yok ama müşterilerim isyanlarda :S
27-01-2014, 14:58:31
#7
Berkay
uydunet sağlam
27-01-2014, 14:58:35
#8
HoST13
İnternet hızını ölçtüğümde uçuyor ama siteler açılmıyor.
Skypede kullanıcı ekliyemiyorum.
27-01-2014, 14:58:42
#9
Maksim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Durum bendede vahim özellikle 20 dkk önce komple net gitti sürekli modem reset atıyordu.Şu anda pinglerim gayet normal görünüyor.
Ankarada outlook ta sorun var sanırım.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler