• 27-01-2014, 14:58:59
    #10
    ttnet adsl berbat durumda usa gitti gidecek. avrupa sürünüyor. ülkedeki internet fiyatlarına bak birde verilen hizmete. Bu milleti gelen soyuyor giden soyuyor.
  • 27-01-2014, 14:59:25
    #11
    Evet yaklaşık 1 saatten beri bir yavaşlık söz konusu.
  • 27-01-2014, 15:01:02
    #12
    outlook.com'a kesinlikle girmiyor
  • 27-01-2014, 15:09:26
    #13
    Saat 1'den bu yana ABD ve Avrupa sunucularındaki hiç bir siteye erişim sağlayamıyorum.
  • 27-01-2014, 15:10:17
    #14
    Sunucularımda şuan yavaşlık yok Telekom alt yapısı kullanıyoruz ancak arkadaşlarımada sordum herkesin evdeki pc'lerde yavaşlık varmış ve siteler geç açılıyormuş Sorun genel
  • 27-01-2014, 15:10:39
    #15
    Malesef ttnet problemi, diğer alt yapı kullananlarda bir problem bulunmuyor.

    umarım kısa sürede çözülür. sistem makınalarımız yurtdısında ve hiç bir işlem yapılamıyor suanda.
  • 27-01-2014, 15:12:28
    #16
    akamai mi devreye giriyor, hayra alamet faydalı bir çalışma içindir umarım bu kesinti. sadece ttnet ise iyi değil.
  • 27-01-2014, 15:14:32
    #17
    Gözü kör olsun hotmaile giremiyorum.
  • 27-01-2014, 15:15:38
    #18
    amerika lokasyon vpslerim aşırı derecede yavaş ah ttnet ah