Konu
Telekomda Yavaşlama Hakkında
27-01-2014, 14:58:42
#9
Maksim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Durum bendede vahim özellikle 20 dkk önce komple net gitti sürekli modem reset atıyordu.Şu anda pinglerim gayet normal görünüyor.
Ankarada outlook ta sorun var sanırım.