Konu
Telekomda Yavaşlama Hakkında
27-01-2014, 14:41:51
#1
CnCServer
Şu an itibarı ile Telekom altyapısı kullanan d.c sahipleri herhangi bir yavaşlama sizlerde de mevcutmu?