• 27-01-2013, 19:03:08
    #10
    Hayirlı olsun galatasaraya işte bu kartlaşmış çilek Çok yetenekli biri 2 yıl daha iş yapar .
  • 27-01-2013, 19:05:58
    #11
    Türkiye'de transfer mantığı çok yanlış. Alacaksın Bayern Münich'in alt yapısından 2 tane 2 MN $ değerinde oyuncu geliştireceksin arkadaş. Bu böyle olmaz yok Dragbo'ymuş yok Snaydermiş geç bunları.
  • 27-01-2013, 19:18:16
    #12
    Aysal lige manav açtı =)
  • 27-01-2013, 19:31:07
    #13
    sneijder'den yararlı olur bence.
  • 27-01-2013, 19:54:59
    #14
    çok iyi yaa hayranım bu adama pes 11 de çelsiyi bunun için alırdım
  • 27-01-2013, 19:55:58
    #15
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de transfer mantığı çok yanlış. Alacaksın Bayern Münich'in alt yapısından 2 tane 2 MN $ değerinde oyuncu geliştireceksin arkadaş. Bu böyle olmaz yok Dragbo'ymuş yok Snaydermiş geç bunları.
    münih alt yapıdan kolay kolay oyuncu vermez...
  • 27-01-2013, 19:56:45
    #16
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de transfer mantığı çok yanlış. Alacaksın Bayern Münich'in alt yapısından 2 tane 2 MN $ değerinde oyuncu geliştireceksin arkadaş. Bu böyle olmaz yok Dragbo'ymuş yok Snaydermiş geç bunları.
    Hocam hangi takımlısınız
  • 27-01-2013, 21:22:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de transfer mantığı çok yanlış. Alacaksın Bayern Münich'in alt yapısından 2 tane 2 MN $ değerinde oyuncu geliştireceksin arkadaş. Bu böyle olmaz yok Dragbo'ymuş yok Snaydermiş geç bunları.
    Munich bırak altyapıdan oyuncu vermeyi, kendi oyuncularına yapılan astronomik rakamları bile görmezden geliyor. Hemde isteyen kulüp PSG, City değil. Real Madrid.
  • 27-01-2013, 22:04:11
    #18
    Pes'te takımım Galatasaray artık.