netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de transfer mantığı çok yanlış. Alacaksın Bayern Münich'in alt yapısından 2 tane 2 MN $ değerinde oyuncu geliştireceksin arkadaş. Bu böyle olmaz yok Dragbo'ymuş yok Snaydermiş geç bunları.
Hocam hangi takımlısınız