netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de transfer mantığı çok yanlış. Alacaksın Bayern Münich'in alt yapısından 2 tane 2 MN $ değerinde oyuncu geliştireceksin arkadaş. Bu böyle olmaz yok Dragbo'ymuş yok Snaydermiş geç bunları.
Munich bırak altyapıdan oyuncu vermeyi, kendi oyuncularına yapılan astronomik rakamları bile görmezden geliyor. Hemde isteyen kulüp PSG, City değil. Real Madrid.