• 27-01-2013, 18:22:48
    #1
    Lig TV haberine göre Didier Drogba GalataSaray'da 1.5 yıllık anlaşma sağladı.



    İş yapmaz diyen arkadaşlara.

  • 27-01-2013, 18:23:19
    #2
    Ligtv teyit etmeden yayınlanmıyor, hayırlı olsun.
  • 27-01-2013, 18:25:40
    #3
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ligtv teyit etmeden yayınlanmıyor, hayırlı olsun.
    Katılıyorum hayırlı olsun. İnşallah farklı GS izleyeceğiz artık.
  • 27-01-2013, 18:28:02
    #4
    Hayırlı olsun.
  • 27-01-2013, 18:30:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Drogba bu bee. Ölüsü bile gol atar.
    Hayırlı uğurlu olsun.
  • 27-01-2013, 18:36:24
    #6
    En az 2 yıl götürür. Hayırlı olsun Galatasaray ve ülkemize. Umarım şampiyonlar ligi kupasını alırlar.
  • 27-01-2013, 18:39:07
    #7
    Hayırlı olsun arkadaşlar doğruysa


    iPhone 3GS ile Tapatalk aracılığıyla gönderildi.
  • 27-01-2013, 18:43:11
    #8
    canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun arkadaşlar doğruysa


    iPhone 3GS ile Tapatalk aracılığıyla gönderildi.
    Malesef doğru gibi arkadaşım

    http://live.sporx.com/futbol/transfer/haber/312667.php
  • 27-01-2013, 18:46:28
    #9
    Kolo Toure de gelecek diyolar. Sol bek ne olacak acaba.