• 14-11-2012, 15:42:56
    #1
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2014 Dünya Kupası’na katılma umutlarını koruyan A Milli Takımımız bugün Danimarka ile özel bir hazırlık mücadelesine çıkacak. Ancak bu karşılaşmayı diğer sınavlardan farklı kılan bir nokta söz konusu. Çünkü bugün milli takımımız tarihindeki 500. maçını oynayacak. Güçlü rakibini İstanbul’da, TT Arena’da ağırlayacak Abdullah Avcı’nın öğrencileri, tarihe galibiyetle geçmek için ter dökecek. Her iki takımın da ideal kadrosuyla mücadele etmesi beklenen karşılaşmanın saati ise 21.00.

    Muhtemel 11'ler

    TÜRKİYE: Onur, Gökhan, Semih, Ersan, Hasan Ali, Nuri, Emre, Kerim Frei, Arda, Burak, Mevlüt.

    DANİMARKA: Lindegaard, Jacobsen, Kjaer, Agger, Wass, Eriksen, Poulsen, Kvist, Sloth, Bendtner, Dehli.

    STAT: TT Arena

    SAAT: 21.00

    HAKEM: Felix Brych (Almanya)

    YAYIN: Atv


    -


    Volkan son anda sakatligi yuzunden cikartilmis. Sakatliiginin durumunu bilemeyiz ama Mert oynar yine buyuk ihtimal kalede ..
  • 14-11-2012, 15:52:30
    #2
    Milli takıma, ülkemiz genelinde güven oranı %5'i geçmez. Umutsuz vaka malesef
  • 14-11-2012, 15:53:47
    #3
    cikar meseleleri yuzunden insanlari milli takimdan soguttular. federasyon baskani neyse teknik hocada ayni. sonrada neden milli takim oyunculari arasinda gruplasma oluyor diyorlar. neremiz dogru ki
  • 14-11-2012, 16:48:12
    #4
    milli (!) takım?
  • 14-11-2012, 18:06:34
    #5
    Türk futbolcularda iş yok. Semih, Mevlüt, Nuri bunlarda iş yok. Hele Burak da futbolcuysa ben de doktorum.
  • 14-11-2012, 18:27:49
    #6
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk futbolcularda iş yok. Semih, Mevlüt, Nuri bunlarda iş yok. Hele Burak da futbolcuysa ben de doktorum.
    Dedigin adamlar kendi takımlarında 10 numara top oynuyorlar.Sadece milli takıma herkez gibi yeterince verim veremiyorlar.
  • 14-11-2012, 20:56:02
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Saçma sapan bir maç.

    Neyine 500. maçı kutluyorsun?

    Başarı yok, istikrar yok, yürek yok, istek yok, gurur yok, millete rezil olmuşuz ama 500. maçı kutluyoruz !

    Hangi yüzle ? Takımı bu hale getirenler cebini dolduranlar utansın.

    Bu maçtada danimarka yatmazsa yine yeriz 2-3 tane.
  • 14-11-2012, 21:08:16
    #8
    Üst üste 10 yenilgi alalımda belki şu tüpçü ile beraberindekiler istifa eder.
  • 14-11-2012, 21:16:09
    #9
    ula bu maçı alsınlar para bastık o kadar Neyine güvendin derseniz aşka geldim bir an